Peminat

Izi Chan~

Assalamualaikum. Hehe. Lama dah tak update blog aku yang usang ni. Ala kalau aku update pun bukan aku tau nak cakap ape. Aku bukan minah suke tulis diari2 ni. Aku lagi prefer untuk ada someone yang boleh jadi pendengar yang baik. Memang susahlah kan nak jumpa orang macam tu? But i've found one! He's my soulmate. Boleh cite sume benda aku cite kat dia. Tapi dia bukan bf aku ok. Dia bf orang lain. Naya kalau awek dia baca ni. Ahahahahha. Sekarang ni aku duk Nilai tolong maksu aku jaga anak orang. Alah bukan ramai pun. 4 orang je termasuk anak dia sorang. Yang susah nak jaga si faiz mbam mbam lah. Pakwe aku panggil faiz tembam. Faiz tuh baby lagi, so banyak merengek and agak susah nak jaga. sebab tu maksu aku agak kelam kabut. Aku dahlah dapat kms (Kolej Matrikulasi Selangor). Sape lah nak ganti aku untuk jaga anak2 org ni. OwO" Huhuhuhu. Aku dah lah tak pernah duduk asrama. Nanges cket. ; w ;

Aku ada kenal seorang lelaki ni. Hmm dia okaylah. Aku dah suka dia lama, but3 dia tak pandang aku pun. sedih an. -W- Lolololol. Tapi pada tarikh 1hb Mei 2013... (ceewah) aku officially gf dia. Waaaahhh leh tahan gatai aku ni. Bahahahahhaha. Dah lama aku minat dia. Akhirnya... ; W ; (menangis air mata darah kerana terlalu gembira) Dia sebelum jadi pakwe aku n selepas jd pakwe aku sangat berbeza. Bila dah jadi pakwe.. Omoooo dia sweet sangat sampai boleh kena kencing manis ah! Kalau sebelum tu cold semacam je dgn aku. HuHu. Nama dia Izi kun~ Yeah nama dia memang pelik cuz dia orang asli. Huhu. But orang asli moden okay. Bukan yang pakai cawat tuh. Dia lahir kat KL but dia pindah balik kampung dia. Sekarang ni kalau dia pergi Kl, asyik demam je sebab tak tahan pollution. Dia memang pencinta alam semesta. Malang lah dia dapat aku yang selamba je duduk dalam pollution. xD

Ikutkan aku baru putus wif bf aku yg sbelum ni. Dia sebenarnya banyak persamaan ngan aku. Aku ingat aku boleh lama dengan dia, tapi sebab sikap baran dia, aku yang jadi tak tahan dalam hubungan ni. End up kitorang putus jugak. Tipulah tak sedih lansung. Sayang kan.. But, i have to move on. rite? Tak nak ingat benda dah lepas lagi dah. Cukuplah aku sakit sebab dia. Aku nak jugak rasa bahagia dengan Izi. So, past is past. Aku takkan ingat lagi \( > w < )/
Ikhlas dari Qaseeh Akasia