Peminat

Kolej Matrikulasi Selangor

Assalamualaikum and good morning.. ehh skrg tgh good night lah. xD haihh skrg dh jd budak matrik. percaya atau tak aku rase aku cm budak2 lg je nk jd dewasa. maksud aku kan aku dh start kena berdikari. kena pandai manage mase. susah KOTT! aku kan tk pernah hdup berasrama, xD jd macam hape je aku duk sini. stakat ni roomy aku sume orait n sekepala. naseb baik. aku malas je kalau dpt budak3 tah pape3. payah hidup aku gak karang. Weyhhhhh aku ade minat someone kat sini. ekekek gatai nyer aku. datang sini nk blaja lah.. tp cm bese lah aku kan mcm slalu terpesong skit tgh3 ni, nnt dh nk blakang3 nk hbes dh aku kembali ke jalan yg lurus. huhu bdak ni biase3 jer. berkaca mata, kurus sangat2, kulit gelap maybe sbb msuk plkn? xD and yg paling terkejut, dye budak area rumah aku je weyh!! serius dekat slame ni, mcm mne leh tk jumpe. He is a bit annoying.. kuat mmbebel, tk mkan skit je dh suh g mkan. he is always there for me. Tapi, malangnyer aku sebab dia just anggap aku kawan. ade org yg dye suke. huhu. tp dpt kenal dye pun dh baik kn?

Okay do i need to say it out loud pasal name dye? Aku tahu english aku hancur, tp MUET weyh, tpakse gak ah mule3 hancur ginih. Lame3 nnt ok lahh. huehue. Name dye Mr. S. Penuh kelembutan dan suke sgt ejek org. hobi dye tuh. kacau orang. xD Aku nak dia. serius nak dia. Tapi takpe aku akn sntiasa usaha untuk dapat syg dye. ok? skaligus blaja untuk matrik ler~ huhu. Baiii~

*tgh dlm library patutnyer study nih* mueheheheheh.
Ikhlas dari Qaseeh Akasia

0 komen budak kiut: