Peminat

Sabtu yang malas

What to WRITE ? Pagi ni jogging dengan kawan aku and her family at Taman Tasik Titiwangsa . Joggingnyer sekejap je sekadar berjalan mengeluarkan peluh. Hari ni tibe2 teringat kt seseorang yg kite pernah sayang. Hai Mr.F rindulah kat kau. Ingat lg kau pnah kate aku ni mls berjalan. Sampai aku kne pakse berjalan oleh kau. Yang tak leh blah aku boleh ikot je plak tu.Hehe dah sayang kan. Tadi time tgh berjalan (tak larat nak jogging.. muehehehe) jumpe banyak giler arnab. Kawaaiii sangat!! bulu arnab tuh pnjg giler. Dah macam bantal peluk dah. serius kiut giler. Lepas tu nampak kude. Kuda tu nampak hensem bg aku. Sorry k aku tk pndg pun org yg tunggang kuda tu k. Hehe. Aku dah rse Taman Tasik Titiwangsa tuh dah mcm zoo tibe2. Byk pulak haiwan hari ni. Ape pun hari ni best sangat!!

~ Aku ade dpt abg angkt yg charming sgt.
~ Hope dye boleh jd tmpt utk aku mngadu. Hehe.

Ikhlas dari Qaseeh Akasia

0 komen budak kiut: