Peminat

Dear Awak

Muhammad Abdullah bin Ayob.. saya sangat merindui awak.. setiap saat.. setiap detik dalam hidup saya.. awak... maafkan saya sebab tak pernah sempurna di mata awak.. saya tau saya degil.. selalu bantah cakap awak.. selalu bebankan awak.. maafkan saya ya awak.. and maaf jugak sebab sye cme sayang awak.. tak ade org lain yang saya boleh luahkan perasaan dan jadi diri saya sendiri.. saya yang awak kenal ni lah diri saya yang sebenar.. degil tapi jauh dalam hati saya.. saya sayang awak.. tak nak awak sakit.. awak, tunggu awak 25 tahun nak berhenti daripada tabiat awak tuh lagi lah merisaukan saya.. selagi awak tak cecah 25 tahum, selagi tuh saya tak akan tenteram.. awak suka ke tengok saya susah hati.. pasal ex gf awak tuh.. bukan lah saya tak percayakan awak.. tp saya tak percayakan ex awak tuh.. menyampah tau x? dah ade bf kn.. pergi lah chat and men like2 ngan bf dye.. yang dia nak kacau awak tuh kenapa? benci tau!! em.. and sal fb awak.. bukan lah jugak saya nak kongkong awak.. tapi kat situ jer sye boleh tau aktiviti awak.. awak tuh busy kalah menteri tau? punya payah sangat nak spend time ngan awak.. hmm.. bila lah saya nak 20 tahun ni... saya benci jadi budak bawah umur tahu! ergh.. nah.. saya dah update blog.. hanya untuk awak..

cinta dan sayang, Nurul Syazwani Mohd Jasmin

Ikhlas dari Qaseeh Akasia

0 komen budak kiut: