Peminat

Selamat Tahun Baru!

Selamat Tahun Baru 2012! wah.. skejap je kn da tahun baru... da mcm2 jd tahun lepas.. harap2 tahun nih jd tahun yg sgt baik dri tahun2 yg lpas.. Erm.. Baru due hari lepas ade org confessed kat aku.. n semalam dye minx putus tbe2.. punyelah aq terkejut.. coz aq da accept dye dlm hati aku.. kalo sekadar na main kan hati aku, jgn penah confessed.. maybe dye rse dye syg lg kat 'crush' dye tu.. aku tau aku cume menghalang jer.. tp aku da pnah tnye.. pasti ke dye wt kputusan yg btul? jgn smpi dye menyesal.. tp dye sndiri ckp dye da janji dgn diri dye.. n kputusan nyer x tau laa.. dye off phone.. ape pun aq na ckp.. diam jela.. dye muda setahun drpd aku.. tp da syg.. mcm mne rupe or usia dye pun, kite ttp nmpk dye paling istimewa dlm hati kite.. hurmm aku harap aku n dye berkekalan.. sbb dia mungkin boleh ubah pendirian aku.. aku ikhlas syg dye.. x tau la knape.. tp aku upset gile.. tp aku da janji... jgn sebab lelaki.. aku na nanges n abaikan pelajaran aku.. ape2 pun SPM first.. :)
Ikhlas dari Qaseeh Akasia

1 komen budak kiut:

Anonymous said...

All d best in ur SPM